Triangl Swimwear

Förrförra veckan beställde jag och min lillasyster hem en bikini var ifrån Triangl. Eftersom vi båda två fyller år snart ska det bli våra födelsedagspresenter. Jag beställde bikinin på bilden som är grön, rosa och vit, och den heter "Flamingo Fling" och ni hittar den här. Lisa beställde den turkosa och den hittar ni här. Bikinisarna anlände iförrgår, därför att det har vart en del helgdagar nu, så dom har inte kunnat levereras. Jag har provat min och wow säger jag bara! Något av det finaste jag haft på mig, och hur skön som helst, och den passade även perfekt. Jag är så nöjd!
 
För er som undrar beställde jag överdelen i storlek XS och jag beställde underdelen i storlek S. Jag har 70A i BH-storlek, och den satt jättebra på mig. Jag har storlek 34/36 i underdelar, så jag tog storlek S i underdelen. Dom är ganska små i storleken, så jag rekommenderar er att gå upp en storlek. Dessa satt i alla fall perfekt på mig, och jag är så himla nöjd. Snabb leveranstid, superbra passform, skönt material och verkligen jättesnygga bikinisar. Trots att de är väldigt dyra så är dom värda det kan jag lova. Jag ger Triangl 10/10.

Kommentarer
Postat av: emelie Pettersson

Det borde du göra! Det är verkligen jätte kul :D och så är det lite större i USA också :)

2015-05-07 @ 04:04:22
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback