Då var vi här igen!

Åååh, hej på er! Nu är jag igång igen, taggad mer än någonsin på det här! Vissa av er kanske känner igen mig, vissa inte. Jag bloggade som sagt på aspectum.blogg.se förut, men jag slutade för ett år sedan eftersom att jag tappade lusten. Men jag saknade det, så nu kör vi igen! Om ni kikat in på min gamla blogg, så ser ni att jag har samma design här, som jag hade där. Detta är tillfälligt, jag ska börja jobba på en ny design så fort jag flyttat över mitt Photoshop till datorn jag är på nu. Det dröjer inte länge!
 
Som jag skrev på min förra blogg för ett par dagar sedan, så ville jag ha en blogg med ett annat namn, ett namn som passade mig mer. Vissa av er kanske undrar varför jag valde just "Exenzia"? Jag kom på det för ett par månader sedan, när jag satt och funderade över tänkbara namn, att heta på spel & olika sajter och jag tyckte att det lät fint. Så det är anledningen till att jag valde just detta.
 
Denna bloggen kommer vara mer inriktad på gaming, alltså spel. Så detta kommer alltså vara en spelrelaterad blogg, men jag kommer även skriva om min vardag, mina hästar, och ja, allt mellan himmel och jord. Jag tror att detta kommer bli super, och jag är verkligen jättetaggad på att få börja blogga igen.
 
XOXO.
Góla och jag för cirka ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

fin bild :D älskar hästar :D dem är så ståtliga och fina :D

Svar: Tack :) Ja, verkligen! :D
Exenzia

2015-05-02 @ 19:04:05
URL: http://sampa.blogg.se/
Postat av: Robex Lundgren

fin bild

Svar: Tack!
Exenzia

2015-05-02 @ 19:23:50
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

gillar din blogg btw :D

Svar: Åh, tack så mycket! :) Du har en jättefin blogg :D
Exenzia

2015-05-02 @ 20:48:34
URL: http://sampa.blogg.se/
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

ja men de var så lite så. hoåppas du får en underbart solig söndag :D kram

Svar: Ja tack, detsamma! :) Kram :D
Exenzia

2015-05-03 @ 13:09:23
URL: http://sampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback