Känslan...

...När man vinner ett game man trodde var kört redan vid 10 minuter in. Jag var i det blå laget, och som ni ser på grafen ovan, så ledde det röda, alltså det andra laget, med gold, i stort sett i hela gamet. Redan innan 10 minuter hade de 11 kills, och vi hade inga alls, inga objectives heller. Vi hade dock väldigt starka teamfights på grund av vårat lags combo, och jag tror att det var det som var den största bidragande faktorn till att vi vann. Och att vi inte gav upp såklart.
 
Detta är anledningen till att jag aldrig surrendar games, jag ger aldrig upp. Trots att det inte ser ljust ut alls, och det känns som om allt hopp är borta, så kan man faktiskt vända på det och vinna. Det andra laget började helt enkelt göra fler och fler misstag ju längre in i gamet vi kom, och det var även en anledning till att vi vann. Ge aldrig upp, vad det än är. Jag syftar inte bara på saker som detta, utan allt överhuvudtaget. #IBELIEVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback