Min mobil...

...Måste vara gjord av något material som vägrar gå sönder. Hela tiden hör jag om att mina kompisar har spruckit sina skärmar ännu en gång, eller baksidan av sina mobiler, men det har aldrig hänt mig. Innan min iPhone 6, hade jag en iPhone 4. Jag hade den i TRE år, och jag vet inte hur många gånger jag tappade den, men den sprack aldrig. Värsta supermobilen ju?! Nu för tiden går mobiler sönder om man till exempel råkar sätta sig på dom.
 
För ungefär två månader sedan fick jag min iPhone 6, och jag har tappat, även den, ett fåtal gånger, och den har inte spruckit än. Jag känner att jag har tur med mina mobiler, haha. En annan sak som är bra med sexan är ju att dess baksida är gjord av aluminium om jag inte har helt fel? Jag har för mig det i alla fall. Annars blir detta lite pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback