Tired

Godmorgon på er! Jag har alldeles nyligen gått upp och jag är så trött. Gick ändå och la mig ganska tidigt. Idag ska jag i alla fall inte göra så mycket, om det inte blir dåligt väder så ska jag antagligen rida, och så ska jag försöka komma in i mina promos på LoL igen, eftersom att jag tyvärr förlorade dom igår. Det är bara att försöka tills jag klarar det!
 
Jag ska även flytta över mitt Photoshop och mitt Fraps & lite andra grejer till den här datorn idag. Jag har de på mitt USB-minne, så det är egentligen bara att föra över dom. Så det kommer bli mycket enklare med bloggen, då slipper jag gå in på den andra datorn för att fixa bilderna i Photoshop! Vad ska ni göra idag?
Bild härifrån.

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Låter som en skön dag :) Ska också bara slappa, har inget särskilt planerat!

2015-05-10 @ 13:07:26
URL: http://skogsraah.blogg.se
Postat av: Vendela

Fint citat :)

2015-05-10 @ 14:10:01
URL: http://vendelalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback