Fnatic Huni & Rekkles

Häromkvällen streamade Seong "Huni" Hoon Heo för första gången. Huni är även den nya toplanern i Fnatic, och han har faktiskt aldrig spelat i LCS innan. (League Championship Series.) Han har spelat under LCS Spring Split och Mid-season Invitational (MSI), där Fnatic faktiskt vann i Spring Split, och förlorade i en semifinal i MSI mot det koreanska laget SK Telecom T1. Fnatic var det första laget från "västvärlden" att vinna en match över SK Telecom T1, då de körde fem games, varav SK Telecom T1 vann tre av fem och tog sig till final, och Fnatic förlorade, men vann två av fem.
 
Huni är ju verkligen så grymt duktig på LoL, och när jag gick och la mig på kvällen hade han redan runt 25 000 viewers. Det är omöjligt att inte tycka om Huni, han är så himla söt också ju, haha! Vi fick även veta för ett par dagar sedan att Martin "Rekkles" Larsson kommer tilbaka till Fnatic efter att ha spelat i Elements ett tag, och gud vad glad jag blev. Rekkles är ju min favoritspelare i LCS och jag älskar ju Fnatic! Han är svensk också, så det gör honom ännu mer awesome.
Bild härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback