When you know you f*cked up

Anledningen till att jag bara slänger in något inlägg per dag, och väldigt sent, är för att jag är i en väldigt dålig period för tillfället, och jag mår inte bra alls, trots att det började bli bättre, tills igår, då jag fick den dummaste idén jag någonsin haft. Jag ville såklart bleka min utväxt, och jag ångrar mig så otroligt, otroligt mycket, för det var så mycket finare innan och det blev verkligen hemskt, då färgen inte räckte till, och jag hade i det i fem minuter för lite, för jag blev så ledsen över att det ändå skulle se ut som skit. Jag är inte på bra humör alls, och jag går runt i mössor, pannband och luvor - Bara för att jag ska slippa se mitt fula hår. Jag börjar nästan gråta så fort jag ser det i spegeln. Detta är ingenting ni kommer att få se bild på, då jag skäms så otroligt mycket över hur det ser ut.
 
Detta är mitt egna fel, och jag tar på mig skulden över det, då det var min idé - En otroligt idiotisk idé.
 
Vissa av er kanske tycker att, detta är ingenting, men för mig är det en stor grej och jag orkar faktiskt inte fixa till det med ännu en blekning, så jag ska bli brunett till helgen. Godnatt på er, vi hörs imorgon, XOXO.

Kommentarer
Postat av: Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Klart att man blir helt deprimerad när håret blir galet, kan du inte gå och be en frisör fixa det? Blir varmt med mössa nu på sommaren. ♥

Svar: Ska färga det brunt i helgen, mitt hår behöver vila och jag blir gul som en kyckling i huvudet varje gång jag bleker det & det försvinner inte förens efter ett par veckor, så jag tror brunt kommer bli super & mycket lättare att sköta om ♥
Exenzia

2015-06-02 @ 21:13:57
URL: http://cookiecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback