Unbelieveable

Det känns verkligen inte som att jag slutar skolan nästa fredag. Jag har fyra riktiga skoldagar kvar. Fyra. Imorgon och på måndag är det vanliga dagar, på tisdag har vi fotbollsturnering och spexfoto, sedan på kvällen har vi "Klassens dag", så vi ska göra något med klassen. På grund av att vi har Klassens dag, så har vi ledigt på onsdagen, och på torsdagen fortsätter fotbollsturneringen, och så har niorna sin utspark, med en massa roliga utmaningar som de olika paralellklasserna kommit på åt varandra. Sedan på fredag slutar jag.
 
På måndag, alltså tre dagar efter, börjar jag sommarjobba inom kommunen i tre veckor. Jag ska jobba nere i hamnen, ungefär en kilometer från där jag bor, och jag känner chefen, så det ska bli chill. Dessutom ska jag endast jobba tre timmar per dag, 08.00-11.00 tror jag det blir. Vilket är ännu bättre, då jag hinner få fritid, och faktiskt få ha lov också. Det ska bara bli så himla skönt att detta läsåret äntligen är över.
Bild från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback