Arrow

"Oliver Queen är en playboymiljardär, som tillbringat fem år strandsatt på en ö, efter att familjens yacht sänkts. När han återvänder till Starling City återförenas han med sin familj och vänner som trodde att han varit död: modern Moira som gift om sig med faderns medarbetare, systern Thea, bästa vännen Tommy, och den tidigare fästmön, Laurel, vars far är polis. Efter ett överfallsförsök tvingar modern på honom livvakten John Diggle. Dagtid försöker Queen att återta sin plats i familjens företag, men han berättar dock inte vad som hänt på ön. Genom återblickar blir det dock klart att Queen under tillvaron på ön inte var ensam och att han upplevde såväl tortyr som avancerad träning. Nattid är Queen hämnaren The Arrow, och han gör allt han kan, för att hedra sin far."
 
Jag började kolla på Arrow för en vecka sedan, efter att en vän tipsat mig om serien. Jag är faktiskt förvånad över hur bra den är, jag trodde inte att jag skulle gilla den så pass mycket som jag gör. Jag är redan på säsong tre, så jag har sett 46 avsnitt på bara sju dagar... Jag hade tänkt se klart säsong tre denna veckan, och sedan är det bara att vänta på säsong fyra, som tydligen kommer ut i höst. Dessutom spelar Stephen Amell (kusin till Robbie Amell) huvudrollen, och han ser ju så bra ut, hehehe.

Kommentarer
Postat av: Cookiecat - Rödhårig gamerbrud

Har funderat på att börja kolla på Arrow länge, men inte orkat ännu haha. c:

Svar: Du borde verkligen se den! Det är så himla bra :3
Exenzia

2015-07-27 @ 21:45:24
URL: http://cookiecat.blogg.se/
Postat av: Joanna- Journalist och föreläsare med Autism

hej!jag har något jag kallar för "veckans blogg-intervju" på min blogg. Kolla in här: http://www.domkallarmighannes.com/2015/04/veckans-blogg-intervju_26.html#.VT-gV63tmko



Jag tycker att du har en intressant och fin blogg som borde få mer uppmärksamhet så jag skulle vilja intervjua dig.

Tycker du det låter intressant så maila mig på [email protected]



Ser fram emot ditt svar

Kram Joanna

2015-08-02 @ 20:42:12
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Bellah

Jag har sett lite bara men det verkar så braa!

2015-08-08 @ 14:08:55
URL: http://Bellah.for.me

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback